Är du fortfarande arg? (Förlåt alla kära läsare för att jag inte skrivit på 10 dagar)

Hej du, det var ju ett tag sen
Tiio dagar om man rהknar precis
Och jag tהnkte jag skulle höra av mig
Och skriva att allt är fint

Jag har firat min jul nu
Allting känns rät t så  bra
Jag går och nynnar hela tin'
Och jag har fått en stavmixer i julklapp
Och jag har fått en symaskin
Och är du fortfarande arg?

Pappa var inte på sjukhus
Han klarar sig bra ändå
Men han är inte smalare  nu
Katten har inte fått några ungar
Men om den hade fått någon hade den kunnat heta Sam
Jag lärde mig inte spela munspel
Jag har inte haft tid över
Och הr du fortfarande arg?

Är du fortfarande arg?
Kan du fortfarande läsa mig?
Jag brukade skrika och gråta och spy
Men det fanns da'r
Jag minns dom än
Dom bästa någonsin
är du fortfarande arg?

Jag såg idol-kevin på torp
Jag önskar jag slapp
Men han bara var där
Anna sa hon sett dig på stan
Hon sa du såg glad ut och hade ny frisyr
Hon sa den klädde dig
Och jag, jag sjunger mycket
Specielt i bilen
Och är du fortfarande arg?
Är du fortfarande trött?
Önskar du fortfarande att du aldrig läst min blogg?


Fri tolkning efter "Säkert" - Är du fortfarande arg?

Kommentarer
Postat av: Jennifer

AHAHAHAHAHAHAHA! Det som är så bra med dig är att du förlänger mitt liv, du ger mig alltid så goda skratt!

2008-12-27 @ 22:24:40
Postat av: Regina

Tihi roligt att ens resultat av "för lite att göra" kan glädja någon!



2008-12-28 @ 22:29:23
URL: http://lillafiffigajag.blogg.se/
Postat av: Lillmatte?

Vadå arg? :o

2009-01-01 @ 18:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0