Tillkännagivelse

Okej allihopa! Spetsa öronen! Vässa pennorna! Nu blir mina nyårslöften officiella!
Fr.om.  2:a Januari gäller följande (1:a finns risk för allmän ohälsa och en pizza och en påse chips kan vara enda räddningen...)

1. Jag ska lägga mig i tid! Sluta sitta uppe och uggla till midnatt. 22.00 skall man vara nedbäddad och färdig om man heter Regina Johansson och är lika morgontrött som hon är...

2. Jag ska ta hand om mina tänder bättre! Flourskölj, mellanrumsborste osv. Är det någon som vet om eltandborste eller vanlig är bäst egentligen? Om två år är det inte gratis att gå till tandläkaren längre =( bäst att rusta sig väl inför dessa tråkiga utgifter..

3. Samma som förra året - inget godis,gott och chips (haha den som pratat med mig på msn idag vet vad jag gjorde förut) UTOM på kalas och högtider! (Detta började skita sig någon gång i somras då jag började missbruka muffins..) men godisar har jag bara ätit ca 5 st i år! Riktigt stolt.
Plus att stegräknaren måste igång igen!

4. Mitt hemliga nyårslöfte... Som jag inte säjjer till nån!

Hjälp mig nu allihopa att hålla dessa löftena genom att påminna mig (jennifer, du brukar ju vara ganska bra på pikar...), och dra med mig på fysiska aktiviteter!!

Tills detta gamla ofräscha år är slut, så ska jag svulla ordentligt! Idag vart det en bounty och vitlökschips med dipp. Så tål ingen kritik innan 2009!

På söndag skall jag till älskade Ullared! (åker med mamma=gratis) Hör av er om ni behöver något! Men pengarna i förväg , jag är ingen bank! ;)

Dagens tack: till mamma för att du bjöd mig på café älva-mat!
Dagens fuck: till alla affärer för att inte smålänningens jul finns NÅGONSTANS!!! (och till mig själv för att jag inte köpte den när jag såg den för 1,5 mån sen...)

p.s: Grattis vännen (eller brukar man säga grattis?)! Happy for you! Du vet vem du är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0