Ljusning i tunnlar och kliande avklippta hårstrån

Börjar faktiskt att se en ljusning i tunneln nu. I övermorgon börjar lovet! Guuud vad skönt det ska bli!


Mitt schema för den kommande tiden

torsdag: gå i skolan, jobba 15-21,30
fredag: avslutning, förfest och fira av Ella (kommer sakna dig!) krogen
lördag: försöka sälja de sista projektgrejerna
söndag: åka till ullared! Äntligen! Införskaffa de sista julklapparna
måndag: jobba 7-15
tisdag: jobba 7-15, göra julskinka =)
julafton: jobba 7-12, fira julafton hos mormor&morfar sen med pappa hos faster
juldagen: blank dag än så länge
annandag jul: jobba 15-21,30

Okej kanske inte så intressant för er att läsa, men vem har sagt att bloggar är till för läsarna?!


Idag har jag klippt mig förresten! Eller ja, inte vart det jag som klippte, utan Pernilla! inte jättedrastiskt kanske, men kortare i nacken än innan.

Jennifer, det verkar som om peter i bonde söker fru tänker ta ville, då blir ju handära andra över! Han kanske går att omvända!! Haha

Dagens Tack: Till Pernilla för att hon tog sig tid att klippa mig! Och till Robert för att han hämtade mig på esperöd så jag slapp ta bussen och åka vilse. Och till handära på Biltema som lät mig lämna tillbaka en handbromswire fastän det var läääängesen jag köpte den =)
Dagens Fuck: Till alla små hårstrån som ligger och kliar sen klippningen förut.




Kommentarer
Postat av: Jennifer

Meeeeen jag ville ju ha Ville ju =( Syftar du på det jag sa med "alla snygga män är bögar"?

2008-12-18 @ 17:42:22
Postat av: Pernilla

Njaa, de va så lite så;) lite sent att kommentera kanske men haha!

2009-02-16 @ 12:10:10
URL: http://faancypaants.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0