Suspicious minds against Västtrafik

Jaha.

Idag svek västtrafik mig igen. Orsakade en 2 timmar för sen hemkomst. Inte illa pinkat, eller hur?
Minnena är för smärtsamma, berättar kanske detaljerna imorgon när såren läkt lite mer.

Dagens tack går till mina kära vänner som gjorde skoldagen rolig, och till han på SHAD som trots att han var ganska irriterande, ändå tinade upp mig efter mitt misslyckade tågåkningsförsök, innan jag tog till våld för att avreagera mig.

Behöver jag ens säga vem dagens Fuck går till?

Det får nog bli allt för ikväll. Måste lägga mig i tid varje dag, känner mig som en levande död varje morgon. Men snart e de lov!!

Förresten, vågar man ta tåget hem imorgon tror ni? Har tappat förtroendet om man säger så.




Kramelikram


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Akta dig för bitterfittan :O hahahahah!

2008-12-11 @ 23:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0