Kanelsill, rödvinssill och ickeexisterande svenskatal

Ursäkta det plötsliga uppehållet i min tidigare så frekventa uppdatering av bloggen!

Har haft fruktansvärt fullt upp hela helgen.

I fredags: gick i skolan, städade, var på torp, hämtade marknadsgrejer hos pappa och umgicks lite med faster och ingift farbror.

I lördags: gick upp 7, åkte till uddevalla, stod där till ca 15 och försökte sälja grejjer (mest frös vi), köpte lite stass på vero moda, åkte hem, duschade, åkte på julbord  med Roberts jobb (Rodoverken) på liseberg s huvudrestaurang - och det var SUPERGOTT för övrigt. Kan verkligen rekommenderas! Åt t.o.m SILL!!! Som jag egentligen VERKLIGEN inte äter.

Idag: Åter åkt till Uddevalla och stått där, åkt hem och sen inte gjort så mycket mer. Försöker slippa undan svenskatalet imorgon IGEN, har ätit buffalo wings och pommes, ser på wallander.

Hm,  kanske ett litet
Dagens tack: Till alla som köpte våra marknadsgrejer för att stödja den goda saken, och till Inga som födde oss med mackor, muffins och glögg i helgen! Utan dig skulle vi inte överlevt! Och jennifer du förde oss ganska tryggt och säkert fram och tillbaka! 4 av 5 toasters som Emma säger =)

Dagens Fuck: Till mig själv för att jag e så jäkla seg med det där jäkla tal-skrivandet. Fast jag får nya chanser hela tiden. Och kärringen som inte kunde köpa två lotter för 5 kr/st vars vinst skulle gå till Världens Barn och Cancerfonden, bara för att hon tyckte att det var krångligt att antingen komma tillbaka 14.00 eller att lämna sitt telefonnummer måste också få en liten känga. Herregud säger jag bara. Så djupa spår har väl inte finanskrisen gjort i människors privatekonomi att man inte kan dela med sig för den goda saken?!

Hejdå bloggen!
Vi ses i mörrn!


Kommentarer
Postat av: hemlig taxichaufför

Vadå "ganska säkert"?! Jag har hört att den där Jennifer är den bästa chaffisen i stan!

2008-12-15 @ 19:11:42
Postat av: Regina

Haha och jag har hört att "hemlig taxichaufför" är just Jennifer!





Jorå, som tur var vart de ju inte så mycket trafik....



haha bara skojjar!!

2008-12-15 @ 20:39:10
URL: http://lillafiffigajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0