Bra saker this week - 14

Fick tillbaka lite tusenlappar på skatten =)

Vi har nu avslutat det lilla fina proJÄKTarbetet

Kommer få tillbaka rätt så... ganska så mkt bra på försäkringen =)

Gjorde religionsredovisningen, fick MVG =D

Det var risgrynsgröt i skolan, för FÖRSTA GÅNGEN på dessa tre år fanns den hypermoderna uppfinningen laktosfri mjölk!!!

Jag har haft pappsens bil i princip för mej själv  både fre, lör och en stunn imorra

Jag har skaffat socker till jobbet!! Så nu kan jag dricka kaffe utan att hålla för näsan eller experimentera med Solveigs honung... xD

Det var sol och fint ute i dag, och jag tog faktiskt till vara stunden lite iallafall

Har fått träffa Rivsan <3

Och Jesper har jag nog oxå träffat och lekt massa med - eller va de förra veckan kanske???

Har inte varit inblandad i någon trafikisk olycka (fast idag på jobbet blev jag prejad nedanför brudåsbacken - har alla utom jag fattat att STÖRST GÅR FÖRST??? :O










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0