Men vem ska trösta knyttet med att säga ungefär: På natten blir det hemska mycket värre än det är?

Mår jäääkligt gott just nu! Sandra bara plockar in pluspoäng på pluspoäng idag alltså!!

På hennes begäran (eller uppmuntran) ska jag ta och lista upp alla bra saker hon gjort idag

  •  Lockat mig till Uddevalla
  • Hämtat mig med Helge vid Chaplin
  • Gett mig mat som var ******GOD!
  • Bjudit mig på dusch, och hade till och med tänt ljus till mig fast jag fattade inte att jag skulle släcka i taket
  • Utfodrat mig med kladdkakemuffins som va nästintill ******GODA.... fast detta skulle hon ha en liten spark för oxå för jag ska inte äta sånt ju!!!
  • Hjälpt mig hitta texten till vemskatröstaknyttet
OCH KNYTTET DET ÄR JAG!!!!!

Sandra håller tröstaknyttetkurser jämna veckor onsdag till fredag. Boka nu och få ett par Hälgesockar på köpet!

                                                                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0