Cause I can´t live without you (Du är mitt knark)

Kommer jag någonsin att bli människa igen? Hur ska jag någonsin kunna gå vidare efter det här? Du är det enda jag lever för, och nu är du långt borta, fullkomligt onåbar.

Vem ska gå med mig på elljusspåret, okynnesköra till uddevalla bara för att vi har tråkigt, köra mig till tempo när jag blir sugen på ölkorv? Vem ska jag skicka 50 onödiga sms till varje dag? Reta mig när jag klantar mig (och tala om det för alla andra, fast jag bad dig låta bli)?

De närmaste två veckorna kommer jag gå som i vakuum. Jag ska äta, sova, gå till skolan och göra mina läxor. Men hjärtat är någon annan stans.  I en geiser på Island, för där finns du just nu. Min älskade Ronja! Jag knarkar dig!

Kommentarer
Postat av: Martiina

MIG! ;)

2009-01-27 @ 19:41:29
URL: http://sorgflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0