Excusez-moi

Har fått muntliga & skriftliga klagomål på att uppdtateringen inte är den bästa här på lilla fiffiga bloggen.
Kan bara be SÅ HEMSKT MYCKET OM URSÄKT och säga att det beror på att det varit lite mycket på sistånde, samt att jag har bestämt mig för att detta inte ska bli för mycket "här är mitt liv och ventil - här kommer allt gnäll på en gång"-blogg.
Det är ju faktiskt inte SÅ intressant/upplyftande att läsa andras djupa och invecklade suck-tankar, eller hur?? Och jag visste, att om jag försöker skriva något nu, så kommer allt som stör och gnager bara att rinna ut i fingrarna till tangentbordet och bli ett riktigt gnälligt inlägg.
Av den anledningen skriver jag inget mer här nu! Vill ju inte riskera en infekterad uppdatering!!!

Slänger in en liten kulig historia för att lätta upp stämningen (observera att jag inte tar ansvar för dess innehåll, det var inte jag som hittade på den)

Mona Sahlin var ute och red på en lånad häst. I skogen mötte hon Göran Persson. Hej Mona! Vilken vacker hingst du rider på.. Nej det är ett sto, sa Mona. Nej Mona det är en hingst jag ser ju snorren sa Göran. Mona svarar: Konstigt, jag mötte nyss Fredrik Reinfeldt o han sa "Större fitta på en häst har jag aldrig sett"!!!!!

Kramelikram på er =D


Kommentarer
Postat av: jennifer

haha, tvärtom vad du säger så tycker jag kanske det vore bra om lite av din klaging skulle kunna pysa ut här istället, så kan ju bara dom som vill ta del av den istället för att stackars öron blir överfallna på allmän plats ;) nu är ju inte jag så mkt bbättre dock så haha. Vad har förresten Mona gjort dig?

2009-03-12 @ 21:15:09
Postat av: Regina

Jasså e det så illa menar du?! Får väl skaffa en ofiffig gnällblogg då!!

Mona har icke gjort mig något, skrev ju att jag inte tar ngt ansvar!! Den va lite kul bara! Och mona kan ju bytas ut mot valfritt kvinnligt hatobjekt :P

2009-03-12 @ 22:30:16
URL: http://lillafiffigajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0